jag e så mycket bättre i fantasin. fast jag vet, den får man inte leva i.

Josefine och jag har gjort om lite i våra planer. Det blir kalmar ist för linköping det blir liksom lite bättre. Jag
har haft ebba och josefine på besök här en stund idag, trevligt! Har också städat mitt rum, hälsat på farmor och farfar en sväng. Juste jag glömde nästan berätta att förrut när jag satt här hemma med ebba så kom farfar
helt plötsligt och började klippa gräset, och när jag frågade han varför han gör det är svarade han bara "för att jag är snäll" haha, lite gullig han är och gör det så pappa slipper.
nä nu ska jag lägga mig och läsa lite sen tar vi en dejt med kudden igen, känns som att det är väldigt behövigt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback