Är det fel av mig att försöka glömma dig?

haha lite kul att jag helt glömde min blogg ;P 

Dom senaste dagarna har jag tillbringat ute i skogen och på hästryggen inte helt fel det ;)
På måndag åker jag på semester med familjen Myrern och deras husvagn först bär det av mot high chaparral och sen vidare ner till Ystad för att titta på två nya hästar men jag ska bara provrida en för den andra är unghäst och inte inriden än ;P Hoppas på att dom ska vara något att ha!


Det är ingen ide att hoppas längre, det blir aldrig som förr.

Kommentarer
Postat av: ---

Ska du skaffa egen häst? :O

2011-07-23 @ 19:00:04
Postat av: Felicia

Svar: Vi har varit och kollar på hästar med det är inget bestämt.

2011-07-29 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback