hade du varit hos mig nu kanske jag hade litat på det du säger.

Dålig uppdatering jag vet men jag har inte orkat.

Nu har skolan börjat igen och det känns bra att va tbx där och få träffa alla kompisar och så. Det som är lite mindre kul är att vi redan har fått reda på att vi ska ha ett engelska prov vecka 36 -.- men det får väl funka det med, hade tänkt att försöka satsa på högre betyg på detta prov faktiskt. Vi har också fått välja en  bok som vi ska läsa ut och redovisa skriftligt vecka 36, jag valde boken "Jag överlevde" den handlar om en som överlevde förintelsen (stavning) än så länge är den sjukt bra!
Igår var det hopplektion i stallet och jag och penny hade en riktigt bra dag tsm! Jag är jätte nöjd med både min och pennys insats, vi har verkligen hittat varandra nu och sammarbetar mycket bra ihop.
Jag har också fått önskemål här på bloggen om att jag ska skriva lite om penny och jag hade tänkt att jag skulle göra de i morgon.
pusshej.
fina penny.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback